Сучасний темп життя змушує кожного з нас постійно розвиватися і покращувати свої навички, зокрема й підвищувати швидкість читання. Потік інформації стає все потужнішим, тому сприймати й аналізувати дані необхідно вже в значно більшому обсязі, ніж раніше. Впоратися із цим завданням допомагає гурток «Співоча й калинова українська мова». Для дітей ця навичка є особливо актуальною з огляду на величезні навантаження в школі і на додаткових заняттях.
Мета:
Поки у школі не вчать, а вимагають, ми показуємо дітям, що читати – це просто, цікаво та весело.
А ще дуже корисно для майбутніх успіхів у всіх сферах життя.
Дидактична:
У ході читання сприймається та частина тексту, що припадає на зону чіткого бачення. Але завдяки периферійному баченню частково сприймається й текст в зоні бокового, периферійно го зору
Розвиваюча:
Найперше - в умінні читати незнайомий текст із належною швидкістю й після одного причитування розуміти зміст, структуру тексту, ділити текст на частини, виділяти в прочитаному головне, визначати тему та головну думку, уміння добирати заголовок. А головне – здатність розуміти прочитаний текст, розмірковувати над його змістом, аналізувати та критично оцінювати отриману інформацію, співвідносити текст з особистим життєвим досвідом, висловлювати власну думку. А починати слід з ігор і вправ, що спрямовані на формування навички читання. А для цього на уроках навчання грамоти я використовую цікаві вправи, спрямовані на формування навички
Виховна:
Розвивати стійкість і концентрацію уваги.
Завдання:
ü Заохотити до читання. Стимулювати осмислення тексту та виразність прочитаного.
ü Розважити за допомогою літературних ігор .Отримати насолоду від читання та набуття читацького літературного досвіду.
ü Отримання інформації та розширення світогляду.
ü Навчити читати кілька книг одночасно. Отримати максимум інформації при мінімумі витрат часу. Навчання самоорганізації.
ü Розвиток периферичного зору.
ü Різні рівні складності для оптимального вікового навантаження.
Програма гуртка «Співоча й калинова українська мова»
Дата |
Форма роботи |
Читачі |
Інвентар |
|
1 |
Жовтень |
«Діалектика різних регіонів України» |
Діти, молодь |
Книги, ручка, листок |
2 |
Листопад |
«Український кіноматограф» |
Діти |
Книги. |
3 |
Грудень |
«Фонетика та графіка» |
Дорослі, діти |
Зошит,ручка. |
4 |
Січень |
«Транскрипція. Співвідношення звуків та літер» |
молодь |
Ноутбук,літературні ігри |
5 |
Лютий |
«Лексикологія і фразеологія» |
молодь |
Картки,анкети,ручка |
6 |
Березень |
«Омоніми,синоніми,антоніми» |
діти |
Картки,ручки. |
7 |
Квітень |
«Морфологія.Іменник,прикметник» |
дорослі |
Картки |
8 |
Травень |
«Морфологія. Числівник,займ енник та прислівник» |
діти |
Книга,картки. |
9 |
Червень |
«Морфологія.. Дієслово,службові частини мови та вигук» |
діти |
Картки,книги,словник. |
10 |
Липень |
«Орфографія» |
Дорослі,діти |
= |
11 |
Серпень |
« Антисуржик» |
Дорослі,молодь |
Літературна гра |
12 |
Вересень |
«Забуті українські фразеологізми» |
Дорослі,молдодь,діти |
Диплом завершення Чорного модуля. Закріплення. |
Коментарі
Дописати коментар